Hejsan, nu ska jag försöka blogga igen :)

Hejsan bloggläsarna!

Nu ska jag försöka på nytt.... asså med bloggningen :)

Jag har inte bloggat på skitlänge och är jätteledsen för det..
Under tiden som jag har vart jätte dålig på att blogga har det hänt mycket.. ;)

men det orkar jag inte skriva nu, e skit trött och sen så ska jag typ kolla på film om en stund. :D


Bridesmaides heter filmen jag ska kolla på nu.
Jag hann inte kolla på den när den gick på bio, så mamma och pappa hyrde den och kollade på den,
och nu ska jag kolla på den :)

Juste.

Nu tänkte jag börja med ''Veckans Hiss & Diss'' :)

Och jag börjar nästa måndag.

Men puss på er bloggläsare så slänger jag förmodligen upp ett inlägg imorgon.



Hejdå / Jossan <3





Kommentarer
Postat av: Whilma

Brides maids är grym!<33333

2011-12-05 @ 22:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0