Hejsan, jag har vart sjuk så jag har inte orkat blogga.

Hejsan bloggen.

Jag har varit sjuk sen i måndags kväll så jag har inte orkat blogga.

Nu har jag frågat 2 personer, Emmie och Felicia och nån av dom vill göra design till mig, och Emmie ba:
Jaavisst men inte idag, för nu måste jag veeeerkligen sova, Puss å godnatt :* <33333 (jag frågade för nån dag sen)
Och Felicia svarade: ao men inte idag :) <333

Heheh så, FÖRST TILL KVARN!!!!!!! :) <3

Emmie, om du gör min design, kan du göra en sån där där det snöar då? :) <3



Juste, är det nån som vill kommentera min blogg så går det gärna bra :)

och sen kan ni ju sprida vidare att min blogg finns ;)

Jaja, nu ska jag forstätta chatta men Marcus, skratta och äta pappas jääääääättteeeegooooda chokladglasyr så, Hejdå Babes! <3

// BbErGlUnDs :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0